Vrienden van de Moutery

Jan (77 jaar) zou graag een keer met alle bezoekers naar een mooi concert gaan. Jan is een trouwe bezoeker van de Moutery en maakt muziek. “Maar bijna niemand hoorde dat. Nu zet ik het op een cassettebandje en dat neem ik mee naar De Moutery. Dan zet ik het bandje op. En zo komt niet alleen mijn muziek tot leven. Er wordt door iedereen vrolijk meegezongen. En sjonge, jonge, wat geniet ik daar van, zeg. Wat zou het mooi zijn om een keer naar een concert te gaan met elkaar.”

Anderen zouden wel een keer willen varen met de fluisterboot door Schiedam of met elkaar naar Dierentuin Blijdorp. Riet (86 jaar) was 40 jaar lang niet naar de bioscoop geweest. Met andere senioren ging ze naar een film in het Wennekerpand. Toen ze naar buiten liep, straalde ze. “Ik heb veel te lang binnen gezeten de laatste jaren”.

Dit soort uitstapjes gunnen we veel meer senioren. Om dit mogelijk te maken, zijn we op zoek naar vrienden. Vrienden van de Moutery.

Word vandaag nog vriend van de Moutery. Met een donatie van 500 euro maakt u een uitstapje werkelijkheid. En als vriend bent u ook van harte welkom om mee te gaan. Niets is mooier om zelf de verbondenheid te ervaren en te zien hoe blij u Jan, Riet en alle andere senioren maakt.

Een onbetaalbaar kado, dat bovendien volledig fiscaal aftrekbaar gemaakt kan worden door deze om te zetten in een periodieke schenking met een minimale looptijd van vijf jaar.

Kunt u onverhoopt niet mee dan hoort u na afloop in geuren en kleuren hoe onvergetelijk het is geweest. Bovendien ontvangt u een kunstwerk speciaal voor u gemaakt door onze senioren. Met trots zullen zij dit graag persoonlijk aan u overhandigen.

Enthousiast geworden?
Vul het formulier in en word vriend van de Moutery

Heeft u nog vragen?
Neem contact op met Astrid via astrid@stichtingdemoutery.nl of 0624660255

3 + 0 = ?

Uw contactgegevens*

• Wij gebruiken uw telefoonnummer (zakelijk en/of privé, mobiel en/of vast) alleen om u bij een wijziging op een laat tijdstip nog op de hoogte stellen.
  • Wanneer wij uw e-mailadres hebben kunnen we u in de toekomst voordelig op de hoogte houden van alle Vriendenactiviteiten: met die besparing op de portokosten gaat er nog meer geld naar de senioren van de Moutery.

Deze vrienden gingen u voor

Logo DON Hoveniers
Logo Asto